Sminkparty

Känns som jag har hunnit med en hel del idag, gick upp vid tio för att åka och köpa en ny foundatition och sedan lämna bilen. Efter det klippte jag Chrille och Simon. Tiden bara rann iväg och klockan blev halv fyra. Klockan fyra skulle vi befinna oss hos louise och jennie där ett sminkparty med Mary Kay hölls. Det var välldigt trevlig och lärorikt framförallt. Vi började med att göra en ordentlig rengöring, peeling, återfuktning och bas. Sedan började vi med make-upen steg för steg. Mycket skratt blev det under kvällens gång. Vi fick nog beställt mer saker än vad vi egentligen hade råd med. Snart anländer det bästa av allt, men inget jag kan avslöja nu. 

 

Jag älskar redan mina nya produkter och hoppas att jag kommer fortsätta göra det.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen för imorgon måste jag vara pigg och fräsch. våran lilla matsäck är redan fixad så nu är allt i mina händer. klockan fyra börjar även innebandyn imorgon och ni som brukar läsa min blogg vet att jag bara ÄLSKAR det.. För ovanlighetens skull så ska jag ha på min matchtröjan imorgon, den är ju faktiskt rätt snygg kan jag tycka och framförallt efternamnet som kommer att stå i min ring framöver.



ÄLSKAR ATT LEVA, DET GÅR BRA NUU!

Kommentarer
Postat av: Anette

Händer mycket roligt för dig just nu Bara att gratulera Jag/vi håller tummarna för dig idag Vi ses på matchen

2009-10-25 @ 07:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0