Örebro

I fredags äkte min söta granne hem till Örebro och hon skulle hem igen på lördagen för att jobba söndagen. Det var en viktig match i Kumla som hon ville se innan hon åkte hem därmed skulle hon tagit ett tåg välldigt sent hem så jag erbjöd mig att komma och hämta henne, jag hade ju ändå ingen för mig. Louise och Jennie gjorde mig sällskap så vi tog det som en liten road trip. Vi bunkrade upp med skivor, godis, dricka och lite sömn. Tror vi kom iväg vid halv 11. Stannade några gånger på vägen för att sträcka på benen, men en av gångerna var det lite annorlunda, det var en bil som brann. väl framme i Örebro gick vi i en sväng på stan, jag fick köpt en klänning. När klockan närmade sig halv fyra köpte vi oss lite kaffe för at orka med dagen och sedan begav vi oss hem till Sofia men det visade sig att hon var kvar i Kumla på mathen så vi åkte dit, vi nhade ingen aning om vägen så vi gick på våran kvinliga intution. Vi kom fram men matchen var fortfarande inte slut så vi åkte en sväng om kumla anstalten och kikade lite. Shit va stort det är.

      

                      

Strax efter fem var  vi äntligen på väg hem fick gjort några stopp även på hemvägen för att tanka och äta. Mörkret började lägga sig på den blåa himmlen och jag tog det genast mycket lugnare. Hatar att köra när det är mörkt sedan jag krockade för två år sedan.

Finns inte så mycket att skriva om hemvägen, men när vi kom hem blev det en hel del vin och sedan utgång. JAg gick hem efter 10 min på oscars var så fruktansvärt trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0