Måndag

Just nu har jag välldigt många bollar i luften, men allt känns så himla roligt så inte mig emot. Kan tyvärr inte avslöja något än, men så småningom kommer jag kunna berätta allt.

Jag har fått gjort en hel del idag. Lunch hos mamma, där fick jag även en present, kan någon gissa vad det var? Jo en helt egen frisörstol i silver/kromad och skinn. Har tvättat i stort sett allt, shoppat med pappa och sen har jag gjort lite hemligheter som jag inte kan skriva om här.

Min kära granne kom  in med en bukett blommor till mig innan, från henne och chrille.
Love her!



Hittade ingen bra bild på min och Emelie, ni får nöja er med mig och Honey.
Jag och martin stolta gudföräldrar till denna lilla vovven, dock är hon inte döpt än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm ok

2009-10-26 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0