Onsdag

JA då var denna onsdagen också avklarad jobb imorgon och sen går jag på helg, med undantag för julbordet på fredag. Känner att jag har fått gjort så otroligt mycket bra idag så jag ger mig själv en klapp på axeln. När jag kom hem från jobbet var jag snabb att slå på tvn för att följa vår svenska stjärna Robin Söderling och visst klarade han sig galat. 7-6 i första och 6-1 i andra. GÖTT!

Ska träffa caspar imorgon efter jobbet, blir säkert en kaffe på trditionellt sätt (Espreso house)

På fredag blir det förhoppningsvis mys hos Louise, blir säkert lite vin och GOSSIP. Resten av helgen är fortfarande oklar men utgång tvivlar jag  inte på.

Nu ropar martin dags för massage. nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0