Mys

Har haft en jätte mysig dag med mycket skratt, tårar och kärlek

Har precis kommit ut ur duschen, bäddat ner mig i soffan och på tv:n är det tennis. DJOKOVIC VS. DAVYDENKO mycket hög klass på spelet just nu. Imorgon är det jobb som gäller några timmar sedan ska jag förhoppningsvis ta den där förbannade vaccinations sprutan. På något sätt vill jag inte ta den för jag har absolut INTE tid att bli sjuk nu men samtidigt vill man ha den om det skulle komma tillbaks om tio år.

Jag har redan börjat fundera på helgen och det är inte likt mig när det bara är Måndag. Men det är nog bara för det är första advent på söndag, så mysigt vi ska ha det. Snart är det dags att rota fram alla julgrejer och förhoppningsvis kommer dom "riktiga" julkänslorna snart men jag måste erkänna att jag redan har haft lite julkänslor. Satt på jobbet för några veckor sedan och gjorde lite special "jul" presentkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0