Måndag

Vad ska man göra för att bli av med denna envetna förkylning? den vill aldrig släppa.

Har i alla fall haft en jättemysig helg. I fredags var Caroline här, vi lagade mat och drack gott vin. Givetvis hade vi på tvn och kollade idol. Calle är helt klart min personliga favorit. Efter idol kom louise och strax därefter ringde joel och frågade om vi ville följa med och lira biljard men vi tackade nej till det och spelade wii istället, minst lika kul. Efter ungefär en timma droppar både joel, anna och anja in här. Kvällen blev lyckad.






I lördags var jag hemma och hälsade på min älskade roxana, vi åt tårta och kollade the hills och hade det bara mysigt. Lördqakvällen spenderades hemma i soffan med Manda, massvis med godis och Wallander filmen.
Det var längesedan vi träffades men på något sätt så kändes det ändå som det var igår. Hon är verkligen en tjej att se upp till. Jag önskar att jag hade hälften så bra självdiciplin som henne, det hade räckt för mig.

Jag tog en sväng hem till damajo på dagen därefter direkt hem till Anna för fika och mario kart. Jätte mysigt hade vi men tiden bara rann iväg, sprang in till mig och svirade om sen körde söta Anna upp mig till hallen för jag skulle på behandling. Orkar inte fördjupa mig så mycket i det dom flesta ver ju redan varför jag var där. Var klar runt halv fyra, då intog jag min plats och hade min egentid. Sen droppade folket in först Sandra sen Björn, Gabbe Caspar och Adam. Matchen kan börja..

Dom vann med 8-4
M gjorde 2 mål och 1 ass. och var väl inte helnöjd med insatsetn, men jag tycker han va bra.






Kommentarer
Postat av: manda

Så söt du é!! Du anar inte hur det glädjer mig att höra!! <3<3

2009-11-24 @ 10:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0