..

Jag får be om ursäkt för dålig uppdatering, men min data vill inte komma in på vårat trödlösa nätverk och jag gillar inte att skriva på martins data, men idag blir det ett undantag.

Har precis haft en mycket mysig fika med fröken Casparson. Alltid lika trevligt att umgås med denna underbara donnan. Vi fikade även häromdagen då kom vi in på samtalsämnet jul vilket ledde till att vi kom in på våra gamla julfiranden som barn. så mysigt vi hade det. Kommer inte ihåg exakt vilken jul det var men för en härrans massa år sedan så firande våra familjer jul i Sälen. C fick en nitendo utav oss och vi fick ett av dom om jag inte minns fel. Det var i alla fall de klassiska 8 bitars, eller var det 16? Skitsamma, vi ska i alla fall försöka fixa det nu till vårat lite mer exlusivare nitendo. haha.
Då blir det blåsor på tummarna sena nätter och kanske lite vin därtill.

Love u C!

Kommentarer
Postat av: caroline

LOVE U 2

2009-11-20 @ 14:59:45
URL: http://casparson.blgog.se
Postat av: Anonym

mm ok

2009-11-20 @ 20:54:52
Postat av: Carro

Vad är det för en jävla low-lifer som inte har något bättre för sig än att sitta och f***a sig inne på andras bloggar??! skriv namn ist din fege fan! love u marica, du e bäst gumman...

2009-11-21 @ 20:49:39
URL: http://carolineemmaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0