SOVMORGON

Idag hade jag sovmorgon, vaknade vid tio utan att klockan ringde! UNDERBART!
Vid tolv gick jag och Martin ner på stan för att äta lunch, det blev fläskfilé med klyftpotatis på Nyfiket. 4 av 5 toast KANONGOTT!



Gick till Salongen sen och färgade Angelicas hår, blev den vanliga bottenfärgen men dom violetta slingorna var rosa så jag färgade dom i en brun färg istället, blev jättesnyggt!

Nu ska killarna träna och jag ska pallra mig bort till kvantum och handla lite käk så maten står på bordet när dom kommer hem..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha

2009-03-05 @ 21:10:56
Postat av: Anonym

Killarna? Vem mer är Martin lagar du mat till?

2009-03-05 @ 21:18:20
Postat av: maddoo

usch ja böörjar oxå känna mig sjuk. mår du bättre då? i måndags när jag o tommy firade 1år och åt middag hade vi på tvn i bakgrunden, tror vi såg din karl spela? =) haha ja bara "det där äääär maricas kille" haha =)

2009-03-05 @ 22:25:39
URL: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0