Mullsjö

Igår gick jag upp vid sju, år frukost och gick till jobbet.
Direkt efter jobbet bar det av till Mullsjö jag var så trött att jag sov från Borås och ända fram till Mullsjö.
Matchen drog igång och efter första perioden ledde Warberg med 2-0 efter andra perioden stog det 2-2. Sista perioden kan inte ha varit sund för dom som har dåligt hjärta. Warberg låg under med 6-4 efter 17.38 Men lycakdes göra tre mål på kort tid. 6-5 18.06 6-6 18.17 7-6 19.02. Blev lite nervös ett tag där men det slutade lyckligt till slut.
Efter matchen var vi på ett ställe och åt, maten var utsökt,

När vi kom hem gick vi till Kvantum, hemmakväll och torggrillen. Sen var det film/spelkväll här hos oss. Mycket trevligt, blev dock lite senare än vad vi räknat med.

Nu ska jag gå en sväng på stan med Joel och Joakim.


Kommentarer
Postat av: maddo

ja det är synd men de e dags för nytt ställe. har vart där 4år. ja emma sa upp sig i lördags... haft en bra helg? kram

2009-03-01 @ 21:47:51
URL: http://maddooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0