Min familj

Pratade med en kvinna idag i 45-50 års åldern och hon berättade att hennes dotter dog redan i 21 års ålder och sedan dess har hon varit ensam men har precis träfat sitt livs kärlek, visst blir man lite rörd. Jag är så fruktansvärt glad att jag har min familj. Jag har en mamma en pappa och en syster som är i livet. Jag älskar dom alla så otroligt mycket likaså mammas nya man. Han ställer upp till 110% och jag vet att jag skulle kunna prata med honom om precis vad som hellst och det känns välldigt skönt. Även fast man alltid vill att ens föräldrar ska vara ihop, men nu funkade inte det och jag är glad att min mamma har träffat en sådan underbar man. Min mamma är värd det bästa, pappa likaså.

Angelica har träffat en kille som hon nyligen blivit sambo med och det känns också riktigt kul. Marcus är en sådan där kille som har svar på precis allt. Med andra ord välldigt allmänbildad och det är man väl lite avundsjuk på.

Jag har vänner som jag älskar över allt på jorden som ställer upp i alla lägen.

Jag har Martin som gör mig till den lyckligaste lilla tjejen i hela världen.



Kommentarer
Postat av: bodil lindberg

Älskar dig oxså! Kram Mamma

2009-03-29 @ 00:09:45
Postat av: Anonym

hej hej... allt är bra med mig, ida har fått mig att starta blogg:) så får väl se till att skriva lite. Själv hur går allt med jobb å så nu? sköt om dig. kram sofia

2009-03-29 @ 14:36:20
Postat av: Angelica

Nawww vännen du vet att jag älskar dig också! Puss

2009-03-29 @ 15:36:59
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0