Tisdag!

Så här har min dag sett ut:

Började jobba halv nio, hade en hel del att göra men jag får ju säga att det är inte i närheten av så mycket som det brukar vara, men det blir väl så i semestertider, folk vill inte boka upp sig på något. Slutade fyra idag så jag åkte raka vägen in till stan, tog en fika med Sandra och Frida sen kom även Patrik och joinade. Gick väl hem vid sex tiden, då hade Martin och hans föräldrar kommit hem från stranden. Min kära syster och hennes karl kom hit med lite fika. Mysigt. När dom hade gått åkte vi som var kvar upp för att se hur det går med nya hallbygget, det ser lovande ut.





Min kära vän Manda kom också förbi en sväng så det rann iväg lite tid där med, satt och pratade om allt möljigt. Hon är världens mysigaste, alla borde få ha en vän som Manda. 


Nu har jag och M precis lagt varsin ansiktsmask ihopp om förbättring.  

Kommentarer
Postat av: Manda

Alla borde få sådana fina komplimanger som jag får! Du är guld värd gumman!

2009-07-14 @ 22:55:30
Postat av: caroline

jo d känns bra, skulle nästan kunna ha d kortare ändå faktsikt...men d tar vi tag i nästa gg lr när du ahr tid =) ja vist påminner d om bejar kvällen med kepsen=)

2009-07-16 @ 10:09:00
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0