Tisdag

Tidigt igår morse gav sig Martin av för att återigen spela match så jag fick ha en dag för mig själv, tillbringade största delen av dagen med sofie. Vi gick på stan, åt god mat och kollade gossip girl. Sjukt att man kan bli så fast vid en serie.
På kvällen/natten umgicks jag med emelie. Ingen av oss kunde sova så vi kollade återigen gossip girl. Hämtade Martin, Mattias och Hansson vid bussen för att dom skulle slippa gå i ös regnet men var tydligen inte så uppskattat som jag trodde.

Idag har jag inte gjort så mycket, lunchade med Sandra, gick en sväng på stan. Resten av dagen har jag spenderat hemma, ätit igen och bara slappat.

Imorgon blir det jobb igen, känns som det var evigheter sedan jag jobbade sist..



/Love Mary


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0