Städa Städa Städa!!!

Idag har vi haft städ dag Martin började vända upp och ner på hela lägenheten vid nio, jag valde att sova vidare till tio halv ellva. Första uppdraget jag fick av bossen var att gå och köpa frukost., det blev varsin exklusiv ostbaugette. Nu har i stort sett hela dagen gått åt till städning och vi är fortfarande inte klara. Jag fick smita iväg tre gånger, första gånger skulle jag hjälpa Angelica för hon skulle köpa lite grejer till lägenheten, andra gången åkte jag till sova och köpte handukar och badrock och tredje gången var jag uppe på skolan för att berätta för dom "riktiga" lärarna hur min dag som lärare hade varit o.s.v Det tar sin lilla tid om man ska hinna med allt undertiden, möten hit och dit, man ska hinna äta och framförallt tvätta all tvätt.

Vid halv nio kom Emelie och hazzel hit för att äta kvällsmat tillsammans med oss och kolla på lipstick jungle. Som vanligt tacos, herrarna fick prinsesstårta till efterätt.

Imorgon ska jag Frida och Manda åka till ikea, hoppas man kan hitta någon roligt. Har kommit in i en riktig shoppingfas nu. Heldag med Mändy var längesedan, man kan inte annat än älska den människan hon är top notch!!


Älskar dig Manda!

Kommentarer
Postat av: caroline

Va duktig du e hjärtat..LOVE CC

2009-01-27 @ 13:52:25
URL: http://casparson.blogg.se/
Postat av: Manda

Du är världens sötaste! Älskar dig med marica.. tack för en underbar dag!

2009-01-27 @ 23:23:24
Postat av: Pia

Fin design du har! :]

2009-01-30 @ 19:57:08
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0