Dags att börja blogga igen!!!!

Har en hel del att ta igen, har inte bloggat på ett bra tag, men från och med idag börjar mitt vuxna liv.
Fyller hela 20 år idag, inte för att jag känner någon skillnad men enligt alla andra ska man helt plötsligt bli vuxen. vi får se hur det går. Har fått så mycket bra grejer idag.


Min födelsedag började med att mamma ringde kl 00.00 för att hon skulle vara först Grattis skriker hon, det värsta jag vet är när någon ringer mig tidigt på morgonen eller när jag har gått och lagt mig. så jag blev arg och sa mamma man ringer inte så här sent, jag ligger och sover !!!!

klockan sju i morse kommer martin och väcker mig och frågar om jag vill ha frukost på sängen, men det känndes för tidigt att äta, mitt i natten ju. Fick min frukost på sängen till slut men inte innan halv tio, passade mig mycket bättre. Fick även ett jätte fint Thomas Sabo halsband av Martin och en berlock som var ett hjärter,spader, ruter och klöver. Jätte fint. Kommer bilder lägre ner.


Träffade sandra en snabbis menads Martin skulle vila, vid två kom mamma och angelica hit med presenter, fick ett förstorat kort på mig som dom hade ramat in, någon slags ljusgrej som liknade en flaska rött vin och två glas, en glittrig gren med pengar på och givetvis ett fint kort. Efter paketöppningen gick vi ner på stan och åt lunch, när vi alla var mättaoch belåtna kännde jag mig shoppingsugen, så jag fick köpa lite presenter till mig själv. Det blev så mycket som en päls sjal och två polo örngott. Köpte även en magnet tavla till mig själv igår.

Ikväll blir det fördrink hos Angelica och Marcus 18.00 sedan ska vi vidare till john´s place och äta sen får vi se vart det bär av, kanske utgång kanske hemmakväll. Har lovat Manda att jag inte ska ut idag så jag lär nog hålla det.



Halsbandet jag fick av Martin


          
Vinet                         Mitt pengaträd                      Den förstorade bilden


   
Magnet tavlan           Mina polo örngott
som jag inskaffade
till mig själv


love / Mary


 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Höpp höpp höpp, du fick en dator också de kanske är en ganska stor anledning till att du fick köpa några saker till dig själv, skitunge! Bortskämd är va du är!:P

2009-01-21 @ 18:41:02
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0