Seriefinal

Idag har jag och Emma varit ute på entripp och köpt lite välbehövliga saker såsom: städmedel, tvättmedel, diskmedel you name it. Sådana saker som behövs men är så tråkigt att inhandla. Men så är det, det är bara att le och vara glad.

Idag är det seriefinal mellan Caprio Täby och Warberg IC just nu står det 3-3, önskar att jag kunde se matchen.
Men jag har det bra här, syrran hälsar på och vi kioskar till 100% semlor, godis, cola, popcorn och prinsesstårta. Kan man ha det bättre?




På Torsdag kommer Koski hit och hälsar på blir förmodligen utgång på fredag. Sen hoppas jag att vi ska till Borås på Lördag, älskar att vara hemma hos Martins föräldrar dom är så mysiga. Sen är det match på söndag igen. I arena hallen i Skene mot Västerås. Känns inte som det blir speciellt spännande men vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0