Min födelsedagsfest

Jag hade skrivit ett klockrent inlägg om hela kvällen igår och min dator ballade ur när jag skulle lägga upp det. Jag orkar inte skriva allt från början igen. Men jag lyckades i alla fall spara alla tal så här kommer dom..

Tack för alla fina presenter och tack för att mina älskade vänner kunde göra denna kvällen möjlig.
är dock besviken på dom som åkte till oscars, varför kan man inte offra en kväll. Hur ofta är det någon som har helfest? ändå vill många till stan trots att dom hänger på samma krog fredag/lördag 52 veckor om året?
Dom närmsta och kanske "riktiga" vännerna var i alla fall kvar, och vi hade kul.

Färgelanda 090131

Vi hade så gärna varit hos dig ikväll, men det vet du väl
Vi tänker på dig varje dá, hoppas du får en trevlig födelseda.

Mormor och morfar


Varberg 090131

Vi klipper färgar och fönar på after worken vi sitter och stönar.
Men du är alltid go och gla, vi har lika roligt varje da
Vi gillar ditt sätt och din chargång, Grattis från alla på monikas salong


Karlstad 0901031

Ikväll kommer du säkert att vingla, men du är ändå min lilla pingla.
Jag är väl ändå bara en på rad.
Om du ångrar dig välkommen till Karlstad

Christoffer.


Skällebo 090131

Hoppas dina barn blir fula och ludna,
grattis från yovonne och morgan som inte blev bjudna


Stockholm 090131

Mig du verkligen lindat i ditt garn, ändå går jag ensam här i huvudstan
Vad blev det för strul, vi skulle ju varit förlovade till jul.
Har någon annan kommit emellan, vi ses ju alldelles för sällan.
Är hoppet ute nu?
Kommer du aldrig att bli min fru?
Men nu för dig jag höjer ett glas.
Hoppas det blir ett trevligt kalas.
Jag kommer väl för dig alltid i fören
grattis från idrottsdirektören.

Tobias


Halmstad 090131

Jag hade önskat att vi kunde åka och fiska.
Men någon i mitt öra viska.
Hon är nog mera intresserad av annan sport.
Det finns visst någon Martin som är av denna sort.
Grattis och lycka till, Per Gessle utan familj


Kommentarer
Postat av: caroline

Tycker oxå d va skit kasst av dem som åkte in till stan...men så e d när man inte uppskattar när ng fixar ng utöver d vanliga, tack gumman för en mkt lyckat kväll love

2009-02-05 @ 14:50:47
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0