Latte med Manda

Marton kom hem klockan fem inatt och kröp ner jämte mig sen vaknade jag när han smög sig upp i morsé för att gå till jobbet. Somnade om en stund. Klockan ett kom Louise och åt lunch med mig och sedan följde jag med henne till salongen en stund. Vid halv fyra gick jag hem till Manda för att dricka en latte, alltid lika gott. Vi hade följe ner till stan, jag skulle hem och hon skulle träna. När jag kom hem röjde jag upp lite här sen gick jag och handlade där träffade jag jocke, Joel och Karin och blev inbjuden till Joel på¨fika men det visade sig att han varken hade kaffe, te eller kakor. Inte ens en kaffebryggare.. så dom bjöd in sig här..

Efter en semla och lite kaffe begav sig jag joel och jocke till ungdomenshus för att kolla på något band. Gamla kompisar till Hansson. Jag hade nog velat kalla det BARNdommenshus, eller Emonashus.. jaja, vi skulle ju som sagt bara kolla på jockes vänner.

Nu är jag hemma igen, har hunnit med att laga mat och diska sen jag kom hem. Ligger i sängen nu och ska avsluta mig dag med att läsa lite i min bok..

Kommer bilder imorgon.



Kommentarer
Postat av: 16

Miss Teschmacher!!!

2009-02-19 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0