Veckan som kommer

Tisdag: Jobb 9-18 färga mitt hår om jag hinner, färga sofias hår.

Onsdag: Jobb 9-18 ledig på kvällen förhoppningsvis

Torsdag: Ledig, men ska trots ledigheten klippa och göra slingor på joakim ska även klippa Martin (tror även att det är några fler i laget som vill fixa frisyren tills på lördag.) göra om naglarna och vaxa mig. Förhoppningsvis ska jag och pappa hinna med att åka till kungsmässan också och shoppa lite nya kläder tills på lördag.

Fredag: Ledig igen. Förhoppningsvis en ganska lugn dag med lunch på stan med några tjejer, fixa det sista tills på lördag och bara ta det lugnt.

Lördag: 06.30 Bär det blåa tåget av till GLOBEN (även kallat bölden i röven enligt malodifestivalen) För ännu en SM-final, AIK i år igen. Sätt nu för *** Jihde på plats än en gång. Han ska inte få avsluta sin karriär med ett SM-guld i spetsen.

Jag citerar Emma: Man måste ha en målbild. Försök att se att det glittrar konfetti i guld framför er så kommer det hela att gå vägen. Jag vill inte se Jihde stå och flina hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Frida

hör av dig om det finns någon ledig tid till mig gumman :)

2009-04-15 @ 00:19:21
URL: http://fridalinneaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0