Gästbloggare: Joel Ljungberg


Eftersom hela det svenska folket läser Maricas underbara blogg tänkte jag nu ta min chans att gästblogga!
Har nyligen stannat på Kungenskurva i Stockholm och tryckt i mig cirka 4.5 kilo ris och det dubbla med kyckling, ganska tråkig mat i mitt tycke! 
  
Sitter just nu fast i Södertälje efter att en klaffbro inte vill gå tillbaks till sitt ursprung! Jag tror Ringhals (my place) ligger bakom detta, eftersom alla har påskledigt producerars ingen el och detta i sin tur påverkar våra tekniska system (som styrs av elektriska impulser), därför vill inte denna jävla klaffbro falla tillbaks! Jag får nog ringa min kollega Greger, han kan lösa detta, han har inte hunnit svepa sin påsksnaps så han kan lagligt köra bil till Ringhals vid denna tidpunkt, plus att han kommer förbi drogtesterna på jobbet med en grön lampa som resultat!
  
En fågel flög precis förbi och viskade i mitt öra, det var en hona och hon ville att jag skulle skriva lite om dagens match som genomfördes i Botkyrka, strax norr om Södertälje, söder om Stockholm. Ett väldigt mångkulturellt samhälle, som jag personligen tycker är schysst.

 Kan väl börja berätta att dagens match var väldigt viktig. Förutsättningarna var som så att om vi vann skulle vi få spela SM-final i globen, om vi förlorade skulle det bli en femte avgörande match hemma i det blåa valvet på måndag. Jag kan nu efteråt berätta att vi gick segrandes ur matchen och om förutsättningarna nu stämmer blir det alltså final uppe i Stockholm nästa helg (därför tyckte jag det var tråkigt att få fira segern med en portion ris med kyckling). Vill egentligen inte skriva om fler detaljer från matchen eftersom jag anser att det är "Finnens" uppgift, han är ju Varbergs blogg kung! 
  
Sen tror jag inte besökarna på denna blogg är så nyfikna eftersom ni har andra intressen, så som klippning, mode, sprit, sex och fest! Förutfattade meningar?(ironi är väl ett ord som är värt att nämna om man vill undvika att bli illa omtyckt). 
  
Att blogga var inte så dumt ändå, ganska kul! Eftersom hela det svenska folket läser bloggen måste detta betyda att jag för första gången får stå i rampljuset, häftigt!
Vill avsluta med att säga jag är väldigt glad idag, sommaren är snart på ingång och dagens vinst reuslterade en biljett till Globen! Men än kan vi inte slå oss till ro, en tuff match mot det svart/gula gnaget väntar. Inga krafter ska finnas kvar efter detta möte vill jag lova!



Alexander Lydecker skallar Mattias Hasselström efter avblåsning

/ Mannet

Kommentarer
Postat av: jenny

detta inlägget va visst intressant haha! Kom och tänka på att det e dags att fixa mintu till tågfrukosten en traditon vi måste hålla vid liv.

2009-04-10 @ 22:02:51
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: äm.

haha. fan vad fint!

2009-04-10 @ 22:09:42
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: frida

mycket bra gästspel joel.. du kan få gästblogga hos mig också någon gång.. du gjorde det riktigt bra måste jag säga! och grattis till segern.. hälsa marica från mig.. haah.. ;) trevlig bussresa mot varberg!

2009-04-10 @ 23:43:21
URL: http://fridacarolinaroos.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha stackars Greger som inte fick ta sig sin påsk snaps!

2009-04-11 @ 09:18:47
URL: http://lindberga.blogg.se/
Postat av: sara

vem är finnen? och vad är hans blogg adress?

2009-04-11 @ 13:35:14
Postat av: Kariin

Go gästbloggare!

Borde kanske starta en egen? Oanade talanger där med skrivandet!

Kul blogg för övrigt med såklart!

2009-04-11 @ 16:45:09
URL: http://somethingileft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0