buss buss buss

Sitter nu på en buss på väg till stockholm, pratade precis med pappa och dom har kommit fram till hallen nu för att börja värma upp, själv skulle han gå och lägga sig i bussen och vila tills jag anländer. Tror att jag befinner mig Norrköping nu men är inte helt säker.  Folk sitter och sjunger, dricker alkohol och har allmänt trevligt.

Resultat som gör mig 500kr rikare idag:
Balrog-Warberg
7-3
2-2
2-9
5-9
0-8
Simon Nilsson tror på 5-8 därför tippar jag 5-9 och hopas på att vinna!

Prtade precis med jimmie, var jätte längesedan sist!
Imorgon är det PÅSK och jag tror att man kommer vara helt död efter en långbussresa och arbetsdag.

Kommentarer
Postat av: bodil lindberg

Ledsen baby att du inte vann! men det gjorde ju Wic Härligt Globen nästa!Kramar från Mamma o Henke.Hälsa Martin! o Gratta!

2009-04-10 @ 19:08:27
Postat av: bodil lindberg

Ledsen baby att du inte vann! men det gjorde ju Wic Härligt Globen nästa!Kramar från Mamma o Henke.Hälsa Martin! o Gratta!

2009-04-10 @ 19:09:53
Postat av: bodil lindberg

Ledsen baby att du inte vann! men det gjorde ju Wic Härligt Globen nästa!Kramar från Mamma o Henke.Hälsa Martin! o Gratta!

2009-04-10 @ 19:12:29
Postat av: bodil lindberg

Ledsen baby att du inte vann! men det gjorde ju Wic Härligt Globen nästa!Kramar från Mamma o Henke.Hälsa Martin! o Gratta!

2009-04-10 @ 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0