min dag

jag har lovat att bli bättre på att blogga. Men vad ska jag skriva om??

Min dag har varit ganska vanlig, har inte ansträngt mig särskillt mycket. Hade ställt klockan på åtta eftersom jag skulle upp och jobba men kännde mig inte helt okej. Pappa sa att jag skulle stanna hemma idag så jag kunde bli frisk så fort som möjligt.. Jag var inte sen med att tacka ja till hans erbjudande, gick till sängen igen och kröp ner jämte martin. Vi tog oss upp ur sängen runt ett. Då gick vi ner till ströget och kioskade i oss varsin taco pannini. sen gick jag och angelica en sväng på stan, där stötte jag på hage och kojic. Satte mig ner och pratade med dom en stund. Mitt uppe i vårat snack stördes vi av en man och en kvinna som undrade om vi ville vara med på dagens fråga i hallans nyheter... nej nej nej sa jag.. Men dom envisades. frågan är: hur mycket har du kvar av lönen sista veckan? nej jag vill inte vara med sa jag. Precis när dom hade gått säger hage.. Marica har inga pengar kvar men hon lever på super stjärnan Martin Emanuelsson.. haha.. klockrena jävel..

Vid femtiden åkte jag till byggcenter för att hämta en mdf skiva som jag sa ha till att göra en klädhängare som ska glänsa i min hall.. efter det åkte jag till colorama för att hömta färg till pappa och begav mig sedan hem till honom.. Tvingades lämna hans bil och fick åka det ruttna tåget hem igen.

det var väl min dag i stort sett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0