Onsdag

En ganska vanlig onsdag idag. Gick upp vid tio sen kom emelie vid ellva. Vi promenerade bort till polisen vid halv tolf för att prata med en kvinna. Efter det träffade vi mamma som vi satt och pratade med en bra stund. Sen bjöds det in till mysdag hos mig. vi kröp ner under täcket åt nypopta popcorn, godis, drack vatten och kollade på tvn. där låg vi ett par timmar tills jag skulle ner till salongen och färga håret på angelica. Hon blev nöjd och jag likaså.

Efter att jag hade färgat angelica gick jag hem till hassel för att hälsa på Emelie. vi satt och små pratade lite tills min mobil ringde och det visade sig att maten stog på bordet så jag gick hem och åt en mycket god måltid. Spagetti och köttfärsås. Promenerade tillbaks till hassel satte oss i bilen och åkte upp med en pizza till Martin i sparbankshallen.

Nu sitter jag här framför tvn glor på idol och inväntar min sanna vän Emma.. Vi ska ut och promenera.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Mhm mhm å vem hade gjort den goda köttfärsåsen?

2008-09-25 @ 14:28:31
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0