Nu drar det igång igen..

Men i år skippar jag Warbergs ultra tröjan..

I torsdags var det seriepremiär för Warberg, Helsingborg stog för motståndet och Warberg vann såklart med 9-4. Ikväll bjöd dom upp igen fast mot nykomlingarna Hide-a-lite Mullsjö och vinst även där med 5-4 även om det inte var någon rolig match att skåda från läktaren så var det trots allt vinst. Jag, sandey och emelie var som vanlig trogna supportrar. Men jag är så besviken, fick värsta skitplatserna i år. Ser ungefär bara halva planen på grund avv ett staket som skymmer sikten.. men jag hoppas att pappa fixar det.




Martin Emanuelsson




Nu måste jag ta tag i min träning igen.. Har inte varit på gymmet på två veckor imorgon.. det är riktigt dåligt av mig men nu blir det hårdträning som gäller.. Finns inget som kan stoppa mig..

XoXo/ Marica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0