ute i kylan Jag sitter på martins

MMS

ute i kylan Jag sitter på martins innergård, vinterjackan är på. Det är ju redan sjukt kallt på kvällen/eftermiddagen. Nu är jag hemma hos pappa, ska sova här inatt eftersom jag ska jobba hos honom imorgon. Ligger i sängen och kan inte sova. Brukar vara lätt som en plätt när man har gråtit lite, men inte idag:-s saknar min älskling så himla mycket, låter kanske fånigt eftersom han bara har varit borta sen igår morse, men jag tycker sånt här är så jobbigt. Jag går hellre utan mat i två veckor än att du ska åka ifrån mig. Då kan ni första hur jobbigt det är. Sen är vi ju faktiskt nykära också. Imorgon ska jag vaxa en kompis ska bli riktigt kul faktiskt, har aldrig gjort det på någon annan. Vi får väl se hur det går. Xoxo /ma®y key


Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch ja, kallt!

2008-10-29 @ 01:29:15
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är starkare än du tror! Tänk på så mysigt det blir när ni ses igen :) Puss!

2008-10-29 @ 09:16:18
URL: http://nonperfection.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0