Torsdag

Gick till salongen när jag vaknade och visade upp mitt bildspel somjag hade gjort. Det visade sig att dom tyckte detvar bra. Sen kollade jag när therese klippte Monika Och Monika klippte Aida. Efter det komMartin för att göra slingor. Nu känner han sig mer bekväm igen.  När vi var klara gick vi till Kvantum och handlade nu sitter jag här i min ensamhet och martin tränar. Ska till Daniel vid åtta tiden för att fira hans födelsedag.




Innan jag och Martin gick till Kvantum så var vi hemma en sväng hos honom för han hade skoskav och ville byta skor. Jag satt kvar nedanför och började tänka på Emma saknar henne så himla mycket. Vi har haft så mycket kul tillsammans. Kan inte ens tänka tillbaks på det utan att fälla en tår. Det känns så tomt hemma..
Ååååååååå vad jag saknar henne.
Det klart att vi pratar och så fortfarande men det blir aldrig detsamma som när man bor ihop..

KOM TILLBAKS!!!!!!!!!!!!!!



En bild säger mer än tusen ord.
Världens mest underbara människa!

Kommentarer
Postat av: Angelica

De kanske beror på att du aldrig är hemma, för jag är alltid hemma och känner mig ensam:p

2008-10-27 @ 10:18:17
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0