Tidsfördriv

Vilken svordom använder du mest?
Fan.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
olika beror ju på när jag börjar.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ja jag älskar att vara med på bild..

Vilken var den senaste filmen du såg?
Picture this

Har någon av dina vänner barn?
ja

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa

Har någon någonsin kallat dig lat?
hör det varje dag. haha

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
O´boy

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
vi bor i en stad som är mindre än en toalett så JA!

Hur många syskon har du?
1 syster. 1 ingift syster & 1 bror. Sedan har pappas sambo en dotter också. 

Vilken film kan du alla replikerna till?
Sunes sommar

Äger du några band-t-shirts?
Nej

När flög du senast?
Förra måndagen

Pratar du några andra språk?
Engelska och lite tyska

Diskar du din egen disk?
Självklart

Har du gråtit offentligt?
Japp

Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker?
givetvis

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
har redan

Har du några tatueringar eller piercingar?
oo ja

Gillar du din boendesituation?
det funkar väl

Vilken är din favoritfrukt?

Annanas

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej skulle aldrig bry mig om sånnt.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
vill inte ta den diskussionen. haha

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ja den dagen jag är självmordsbenägen. haha

Sover du på sida, mage eller rygg?
Höger sidan

Tycker du om att krama folk?
ja det är alltid mysigt

Skulle du säga att du är trendig?
Jag har på mig det jag trivs i

Vad är du allergisk mot?
dig

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Maximilian och Ebba hinner inte tänka nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0