Min dag!

Jag satt och trixade lite med min blogg och klockan bara rann iväg. när klockan blev fem sa min syster till mig att det var dags för mig att sova. Okej tänkte jag, det är väl ändå värt ett försök. Jag la mig i sängen men på vägen dit fick jag syn på min bok. (Magdalena graaf-det ska bli ett sant nöje att döda dig) jag var bara tvungen att läsa lite, den är ju så sjukt bra. När klockan var halv sex var det dags för mig att sova. Med tanke på att jag gick och la mig så sent så vaknade jag naturligtvis sent idag med. närmare bestämt 13.00

Jag började min dag med att ringa till kvinnan som har hand om gesällen för att snällt fråga ifall jag får genomföra det trots att jag inte har någon permanent modell. Det var lättare sagt än gjort men slutade lyckligt trots allt. När det var avklarat gick jag hem en snabbis och sen gick jag och Angelica till mignon för att äta "frukost" där träffade vi Daniel Lindengren och någon kompis till honom så vi joinade dom. Som ni redan har förstått så har jag svårt att slita mig från martins lägenhet så jag gick dit och eftersom jag visste att hans föräldrar skulle komma idag så tänkte jag att jag skulle göra det riktigt fint. Började med att damsuga hela lägenheter, ta mig på orden. HELA LÄGENHETEN, till och med under soffkuddarna, bytte lakan och sånnt, gick ner i den läskiga källaren och tvättade en maskin med tvätt. Diskade upp all disk. Skurade hela toaletten grundligt. Det var dagens insats.

Klockan bara rann iväg så jag kom inte till salongen innan tio i sex. Pratade lite med Monika så det var okej att jag tillbringade kvällen där med mina modeller och öva på diverse moment. Men innan jag började så var jag tvungen att äta. Tacos stog på menyn. Hann inte mer än slänga i mig maten innan det var dags att börja. Först på tu stog robin som jag skulle för klippa. klarade mig gott och väl inom tiden. Direkt efter blekte jag upp en slinga i nacken på roxanna som ska vara min färgmodell. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska kalla det jag gjorde men det skulle vara en uppsättning men det blev det verkligen inte. Trött som jag var fram vid nio tiden så slog det mig att jag kunde ha lucas som modell till vågor och finish. Så vi gjorde en snabbtest på det och det skulle nog kuna funka. när klockan var tio begav vi oss därifrån. Malin körde mig hem till Johan och Simon som har besök från Örebro här över helgen men även Björn, Frida, Daniel och Niklas var där. Vi hade mycket trevligt men vi bestämde oss för att åka hem till Daniel istället. Tror det kliade lite i fingrarna på Simon eftersom han älskar att stå vid daniels bord och mixtra med musiken.

 

Tillslut kom vi även därifrån och nu bar det av till oscars där våran andra Daniel spelade ikväll. Å jag älskar daniels musik. Helt sinnes!! Hoppas du läser detta nu Daniel. Jag tog det sunda förnuftet till fånga och gick hem vid kvart över ett. Men det är svårt att slita sig när det är bra musik. Nu sitter jag här i min ensamhet och har ingenting att göra, därmed detta blogg inlägg.

Dags för mig att sova jag har en tuff dag framför mig imorgon..

GOD NATT!!

Xoxo /Mary-key

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0