Då var det match igen.

Nu spelar warberg match igen, idag möter som SSV Helsinki. Tror Martin vilar idag men jag hoppas att dom vinner ändå. I nuläget står det 2-2 i andra perioden. Jag blev så glad innan när jag såg att mattias hade gjort mål så jag var tvungen att ringa till emelie. Jag berättade för henne att han hade gjort mål och fick svaret: 
-ja. jag sa till honom igår att han skulle göra mål.. Du är för söt du.. Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så kan kan gå hemåt igen. Saknar dig hjärtat! 


Här kan du följamatchen LIVE!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill också ha en my pod på min sida! Tror du får hjälpa mig lite med min med för jag såg att min bakgrund har försvunnit! Puss

2008-10-11 @ 00:58:51
URL: http://lindberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0