Äntligen på väg hem. Det är ju in

MMS

Äntligen på väg hem. Det är ju inte direkt ett lyx tåg man tar sig hem i. Ha ha men vad gör man inte för att slippa vara hos pappa. Alla mina andra vänner tycker att det är så skönt att komma hem men jag klarar bara inte av det. Några timmar går bra men inte för länge. Jag vill bara åka hem, därmed anledningen till att jag sitter på detta tåget för pappa ville att jag skulle stanna en natt till men jag vill som sagt bara hem trots detta fula tåg. Nu ska jag vaxa en kompis och sedan blir det mys kväll med frida. Desperate housewives finns bara en sak som saknas, ni som läser min Blogg vet vad jag syftar på. Lite underhållning nu då: jag skulle åka och möta gästerna som skulle komma för dom hittade inte. Det är en smal skogs väg och jag får möte, idioten i bilen kör naturligt vis mitt i vägen så jag tvingas köra ner i diket, sen var jag fast ute i skogen. Jävla kärring. Folk som inte kan köra bil ska inte sitta bakom ratten. Man borde införa något slags test som alla ska göra som fyllt 50. För vissa kan ta mig fan inte köra bil och till råga på allt så ser dom ingenting heller. Men det bryr väl inte dom sig om, kan det vara så svårt att ta sig in till stan och göra en jävla synundersökning? Nu är jag arg. Ursäkta mina svordommar. Men jävla kärring som sagt. Xoxo ma®y key


Kommentarer
Postat av: frida

gumman... jag kan inte sova.. helt klar vaken nu.. känner mig dum som inte kom till dig innan.. men jag va trött.. och nu är jag pigg som en nötkärna.. fy.. klockan är påtok för mycket.. ska vi leka imorgon? puss min sötnos

2008-10-30 @ 03:42:59
Postat av: Roxana

Jävla kärring, håller helt och hållet med dig vännen :) vi kna väl höras ikväll? :) puspuss

2008-10-30 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0