Vi bor i en toalett!

Vi bor i en stad som är mindre än en toalett. Men hur orkar man?? Jag förstår inte hur folk orkar prata så mycket skit och sprida rykten.. det rör inte mig men jag blir så irriterad, har människorna i den här lilla hålan inget annat å göra. Jag tror att allt handlar om avundsjuka. Men om jag skulle vara avundsjuk på att någon till exempel har något som jag vill ha så skulle jag aldrig missunna personen i fråga.

Det var som när jag träffade Martin så hade jag en "vän" tro det eller ej som missunnade mig att jag var kär bara för att personen i fråga var kär men känslorna var inte besvarade.

KÄREK får man aldrig missunna!

Det är inte konstigt att folk är deprimerade när tjejer är så elaka mot varandra. Man kan inte älska alla men man behöver inte tycka illa om någon utan anledning heller!

Min blogg är ett bra exempel. folk tycker det är kul att komentera elaka saker men sen vågar dom inte skriva sitt namn. om man tycker något så ska man stå för det också.

Kommentarer
Postat av: sara

Du har så rätt.. folk är så avundsjuka!

2008-11-20 @ 20:19:20
Postat av: Malin

gumman.. saknar dig.. bra inlägg btw

2008-11-20 @ 20:19:40
Postat av: Maria

verkligen!!

2008-11-20 @ 20:20:03
Postat av: Emilia

Bra skrivet. Folk har inget LIIIIIIIIIIIV

2008-11-20 @ 20:20:48
Postat av: Emma

Hejhej! Nu kan vi slå våra röda huvven ihop, fattar inte varför ja inte gjort dä tidigare? :) Vi hade Igora's 6.89..lite rödviolett, aj lööööv it!

O du, ja tror att dä kvittar om man bor i en toalett lr i en "storstad"..tyvärr..=/

2008-11-21 @ 08:20:18
URL: http://emmamariabjarned.blogg.se/
Postat av: Madde

Jodå det rullar på. Lugnt i november, hos er med kanske? Du är anställd eller?

Den röda färgen jag har är 6-87 i schwarzkopf igora toningen :) Kram

2008-11-21 @ 11:52:37
URL: http://maddooos.blogg.se/
Postat av: Sandey

FAN VA RÄTT skrivet !

2008-11-23 @ 15:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0