Sjukhuset

Nu ska jag ta mig upp till sjukhuset för att hämta min journal och kolla vad läkarna har skrivit. vad hände egentligen den där fredagen. vi vill alla veta och jag hoppas att jag får svar på det om en liten stund.

När jag kommer hem ska jag fortsätta städa och kanske kolla på någon film eller något. Jag klarar verkligen inte av höstan det finns inget att göra men kan inte ens vara ute för det är så kallt. Hoppas tjejen från resebyrån ringer idag så vi kan boka resan. Ska bli så kul att pka iväg, jag och emma. Det känns som det kan sluta hur som hellst. haha.. Nä men det ska nog gå bra, jag vet att även om inte emma söger något så känner hon en viss oro för att dom på resebyrån ska ringa mig. haha. ska försöka informera henne så gott det går. Sen blir det att trycka upp ESKELINEN och EMANUELSSON tröjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0