Match

Då var det dags för match igen.. i nu läget leder Warberg med 3-2 hoppas dom vinner.

Igår var det tjejkväll på oscars. Började min dag med att färga Angelica. Vid tre tiden skulle vi gå i samlad trupp till Harry´s och äta, jag valde att stanna hemma istället. Vid fem träffades vi på salongen igen för att snabbt fixa i ordning oss. Halv sex kom modellerna och sen var det full rulle fram tills halv nio då begav vi oss till oscars för att träna på att gå. Halv tio började dom släppa in folk tror inte att själva visningen kom igång innan tio men det var riktigt bra i alla fall. Allihopa var ursnygga.

Jag hade en jätte trevlig kväll med mina vänner måste jag säga.

Idag ska jag på ansiktsbehandling. Det ska bli så skönt. Hoppas att min hy blir bättre nu. Finns det något värre än att ha dålig hy!

Kommentarer
Postat av: Malin

älskar att läsa din blogg

2008-11-18 @ 15:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0