har fortfarande inte dokumenterat

MMS

har fortfarande inte dokumenterat fredagens händelser men det kommer inom kort. Var ganska trött och sliten igår kväll och skulle vara hemma och kolla film, eventuellt hälsa på johan och simon. Emma ringde mig vid sex tiden tror jag och frågade ifall jag ville komma till henne en stund, det var några andra ''fruar'' som skulle dit. Jag är inte särskillt svår övertalad så jag gav med mig och sa att jag kan komma förbi en stund bara. Jag tar bilen upp då. Nej Marica det gör du inte, du kan väl dricka ett glas vin, jag kan hämta dig. Så det slutade med att lill malin kom och hämtade mig. Sen tillbringades kvällen hemma hos emma, sjukt fin lägenhet. Har ni förresten hört talas om det nya designen på kakel fog? Numera ska man ha två olika färger på fogen. Ha ha. Klockan blev tolv och första gänget åkte hem, klockan blev ett och andra gänget åkte hem, sen var det bara jag och emma kvar ingen av oss var särskillt trötta så vi satt och pratade ändå fram tills klockan fyra inatt. Har inte haft så trevligt på länge. Jag gillar emma starkt. Väl hemma kröp jag ner i sängen och somnade som en peng. Gick upp klockan tolv då det var sagt att vi skulle åka till mormor och morfar. Har snart kört 35mil. Men det känns verkligen som jag har gjort något bra idag. Fick så dåligt samvete när jag läste fridas Blogg häromdagen, hur dålig man är på att hälsa på sina mor och far föräldrar. Den dagen dom går bort så kommer man gå och irritera sig på varför man inte tog sig tid att åka och hälsa på. Vi fick även en mycket god farsdag middag när vi kom fram. Klyftpotatis och fläskfilé. Mums. Det ska bli så sköt att få komma hem och framförallt att sova jämte min baby inatt. Denna helgen har gått otroligt fort. Utgång, sjukhus, jobb, trevligt folk och köra bil är vad min helg har gått ut på. Har inte ens varit inne på facebook. Vad har hänt under helgen egentligen, vill man veta så går man in på facebook. Facebook is the shit. Ha ha. Glöm hot anmäla er till tjejkvällen på oscars, lördag den 15. Det kommer bli grymt. Kom in på salong monika och anmäl dig. Xoxo mary key


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0