God Morgon

Klockan är nu 07.02 jag är dödstrött men kan ändå inte somna om. Gick upp klockan 06.10 för att köra Martin Kimmo och Sjögren till stationen vilket innebär att dom har åkt iväg IGEN! det tar aldrig slut. Denna gången är det bara måndag till fredag men jag kommer i stort sett inte se skymten av Martin i december. Känns tugnt men det kan nog vara sunt också fast hälften så mycket hade nog räckt för min del. Jag som vill ha så mycket närhet och kärlek som möjligt. Jag har ju Emma, hoppas det blir en romantisk middag i veckan. vaxning till förrätt, en utsökt varmrätt och ansiktsbehandling som desert. haha.

Idag ska jag träffa Malin, känns inte som jag har träffat henne på hur länge som hellst.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kärlek
Love
обичам
kærlighed
rakastaa
aimer
प्यार
liefhebben
cinta
amore

ljubav
kjærlighet
љубав
pagmamahal
láska
Liebe
любов
yêu
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

8v i sträck är värre! Är såååå trött på de nu. Pöss

2008-11-24 @ 17:57:14
URL: http://lindberga.blogg.se/
Postat av: hanna

fyfan vad vad du stavvar illa, kramm hana

2008-12-09 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0