Fotografering

Igår var jag hemma hos en kompis och kollade film, det slutade med att jag skulle sova där. Men när klockan var två insåg jag att ifall jag somnar så kommer jag försova mig så jag ställde in mig på att vara vaken hela natten. När klockan var fem gick vi och åt frukost. Eller frukost och frukost, en kopp kaffe för att hålla oss vakna. Klockan sex bestämmer vi oss för att sova en timma, vi satte sex väckarklockor för att minska risken att försova sig. Som tur var vaknade vi, jag gick upp och gjorde mig i ordning för att åka och jobba.

Klockan åtta skulle vi vara på Vagabond för att fotografera fyra wic spelare till en modebilaga. Jag var naturligtvis ute i god tid. Var där redan tjugo i åtta. När alla hade kommit gick vi igenom dagens schema. Efter att ha gått igenom det kommer spelarna i lagom tid så vi började att sminka och styla dom. Det var NÅGON som hade duschat på morgonen så jag tvingades köra till salongen och hämta en fön. haha Väl tillbaks fortsätter allt som vanligt. Allting löpte på jättebra men gud vilken tid det tar att fotografera. Det uppstog lite problem under dagen men det var inga större än att det gick att lösa.

Hade en jätterolig och lärorik dag. Tycker det är så himla kul med foto. När vi var färdig med fotograferingen är var det dags att lämna tillbaks alla grejer och sen var det middag med Monika. Vi satt på harrys från halv två till halv fem, åt lite mat och hade jättetrevligt. Men halv fem var jag tvungen att åka eftersom jag hade lovat att hämta malin och köra henne till tågstationen. Efter det åkte jag hem och duschade och nu sitter jag här med några vänner och kollar på melodifestivalen.

Kommer bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0