Ursäkta jag har kommit fel!

Så löd temat på gårdagens fest, det var sjuukt kul. För att redovisa denna kväll så gott jag kan så har jag tagit lite bilder på mina presenter och på folket. Vi började med att äta kycklingfilé och potatisgratäng, mycket gott

image15
Här sitter hela gänget och äter.

Malin
Angelica
Marica (jag)
Emma
Jennie
Roxana
Stephanie
Hanna
Sandra
Linnéa Ann-Sofie
Manda

Till efterrätt blev det glass hallon och ett smarrigt kex

image16


efter det var det paketöppning

Från Malin och Jennie.

image17

årets snyggaste sparbössa. När jag gick förbi cervera igår efter jobbet blev jag så besviken för denna underbara sparbössa var det enda jag hade önsat mig och när jag var inne i butiken i veckan sa dom att det var den sista som stog i skyltfönstret så jag gick så klart förbi för att kolla ifall den fanns kvar, och det gjorde den så jag blev besviken men samtidigt ännu gladare nu när jag äntligen fick den.

Så här löd gratulationskortet: 

Grattis på 19-års dagen Marica
vi hade tänkt att bjuda dig på fika.
Men nu när du ska fly din kos,
kanske det passar bättre med pulvermos.
Vi är inte vitklädda, det tycker vi är sunk,
vi hade faktiskt tänkt att vara munk.
Lycka till med du vet vem,
vi kanska får träffa honom i ditt nya hem.
I detta paket kan du lägga en peng,
så kanske du kan köpa dig en dubbelsäng.
Hoppas kvällen blir fet,
likaså din nya lägenhet.


Tack Malin och Jennie.

Från Malin c, Emma och Hanna

image18
Ett underklädslinne från Emporio Armani. Skit snyggt!

Från Manda och Linnéa

image19image20
Ett läppglans från Clinique och ett par trosor från diesel. Läckert!

Men det bästa av allt kommer här:
image21
Kan det bli bättre.

Från Stephanie:
image22
Dessa supersnygga vinglas ska placeras i min nya lägenhet.

Här kommer lite andra bilder från kvällen.

            
                                  
                                     image29

OFÖRGLÖMLIG KVÄLL


Kommentarer
Postat av: manda

Tack för en underbar kväll marica!

2008-02-25 @ 15:14:20
Postat av: Sandey

Fan va snygg jag e :)

2008-03-07 @ 09:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0