Sjuuuukt mätt

Nu har jag precis ätit en jätte god måltid. På menyn stog det tacos och det fick bli jag som tillagade. Jag är kung på tacos eller hur hage ;) Det känns som jag bor på en arbetsplats, vi håller på att renovera huset och det känns som en katastrof just nu, vi går inne med skor, spacklar och slipar överallt. Nu när vi åt tvingades vi sitta inne på kontoret vid ett litet bord och en 2 manna soffa.. ganska mysigt trots omständigheterna. Imorgon ska jag hjäpla pappa och fredrik att tapetsera. Jag står för maten imorgon också.

image32

Vid ett tiden ska jag åka in till stan för att köpa födelsedagspresent till Roxanna. Sen ska jag till salongen vid fyra tiden och se om det behövs någon hjälp. På kvällen ska jag hem till en kompis och kolla på film. Mina fredagar suger eftersom jag ska upp halv sju varje lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0