Sjukt trött

Kom hem från skolan kl. 20.00 idag. Hela min dag har varit katastrof, det känns som jag kommer dö i stress en vacker dag.

Så här har min dag sett ut:
hade sovmorgon till halv ellva så jag hade ställt min väckarklocka på halv tio, vaknade dock tio minuter tidigare. Kom inte hemifrån inann tio över tio och jag hade lovat att hämta Manda eftersom hon började tjugo över tio så hon slapp cykla. Fick börja med att köra som en dåre till skolan, men blev inte så sen i alla fall. Hade en fruktansvärt tråkig religions lektion, kollade på en film om Gandhi. Sen hade jag håltimma från halv tolv till tjugo över ett så jag åkte hem till sandra en snabbis och lämade tillbaks lite grejer . Väl tillbaks i skolan går jag till matsalen för att äta och stöter på Mujé så jag lyckas övertala honom att följa med mig. Mitt i maten ringer mamma PANIKSLAGEN och säger: Marica du måste komma och hämta mig nu bilen startar inte och jag ska vara på sjukhuset om en kvart. Jag slänger maten och springer i stort sett till bilen och får köra som en dåre igen. När jag har lämnat henne är klockan 13.20 paniiiik, min lektion börjar ju nu.. stressar till samhällslektionen där vi kollar på Blood Dimond (vet inte hur det stavas) och får tillbaks våra prov. När lektionen är slut måste jag hämta mamma igen för att sen åka vidare till salongen och fixa Mandas hår, Vilket betyder att mamma tar bilen. Undertiden som jag håller på med Mandas hår så ringer Markus och frågar ifall jag kan klippa honom. Ja det klart jag kan göra fast jag egentligen inte hinner, men jag har så svårt att säga nej. Så allting blev så himla stressigt men var klar runt fem tiden. 

Sen skulle jag träffat sandra halv sex, men jag hade ju ingen bil så jag kunde inte ta mig dit, jag ringer till mamma hysteriskt och försöker få en lösning på allt. men hon vägrar samarbeta, så på grund av henne så kunde jag inte förlja med manda att träna idag.



image4

Förstår ni vilken stressig dag jag har haft. Men det är bara att gå vidare 
och släppa alla problem, imorgon kommer nya .

/Marica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga undanflykter nästa gång.. då ska det svettas vill jag lova!

2008-02-14 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0