Lååång resa

Efter en lång bussresa hem ifrån Umeå är jag äntligen hemma.
VI var och kollade på Dalen vs Warberg igår tyvärr blev det förlust men det var inte mycket sura miner trots allt. hade varit jobbigt att sitta på bussenpå ca 20 sura spelare. Men det var ganska smärtfritt och kanske för att dom redan har vunnit serien. Kl. 22.30 åkte vi från hotellet med en 14 timmars bussresa framför oss, trots allt gick det ganska fort. Efter att ha pratat en stund med Hage vid tre tiden så somnade jag så gott och lyckades sova i ungefär 4-6 tiummar. Vi kom fram till varberg vid ett tiden då jag hade bestämmt med Sandra och Manda att vi skulle fika, efter många om och men blev det Ströget. En glad Marica  och Sandra men tyvärr en ganska sur Manda.Efter att vi hade fikat blev det en sväng på stan för att sedan gå till Mingan och fika dock utan Manda.

Ikväll blir det spelkväll hos Hage, vet inte riktigt vilka men jag tror att det bli:
Jag
Mikael
Malin
Jennie
Hauki
Osten

image11      
image13
 
Man kan inte ha annat än kul i det sällskapet.



Dagens citat från igår.
Joakim Hanssons klubba gick av och när han fick frågan vad vill du ha för klubba, fick dom svaret:

Ta alla klubbor du hittar.



Kommentarer
Postat av: mandy

Älsk.. Sry att jag inte
ringde innan.. Blev ganska hastigt bestämt en filmkväll.. men hörs imorgon ang gbg.

2008-02-19 @ 01:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0