Fredag i norrland

Så här ser min fredag ut i norrland.
Angelica gick upp halv nio för att göra sin tenta men jag sov vidare och vaknade runt ellva tiden. Sen gick vi ner till stan för att fika lite med några av hennes vänner, mycket trevligt. Efter det strosade vi runt lite i affärer för att slutligen gå och handla lite mat. Jag hittade ett läppglans och body shimmer. I matbutiken köpte vi allt man kan tänkas äta till tacos. Så nu har vi äntligen fått i oss lite mat. Just nu är det vin respektive öl och Guitar Hero. Senare blir det Kåffe in vet inte riktigt var det är men förta gången jag hörde det tyckte jag det lät som koffein men det visade sig ganska snart att jag hade fel.





image7


Hinner inte skriva mer nu min tur att spela
 

Dagens citat:
Norrländska Danne, även kallad pite.
Jag ska ha två neger barn med dreds och så ska dom surfa.
(då han tycker mörkhyade barn är så söta och visst är dom)

Göteborgaren Cebbe:
Mitt barn ska heta Charls, ha sidbena och en stig-helmer "tofs" han ska spela kricket och schack.

image8

/Marica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0